שם:
טל':
אימייל:
 

עיצוב פנים למשרדים ועסקים

אם גם אתם לא מבינים כיצד ייתכן כי מוצרי עיצוב למשרד כמו רהיטים וארונות מתייקרים כמו שלא התייקרו מעולם, ומנגד הביקוש למשרד מעוצב רק הולך ועולה, ההסבר לכך פשוט. בעלי המשרדים ברובם כבר לא משקיעים ברהיטי יוקרה אלא פונים לעיצוב מחדש של התקרות שלהם. לא רק שזה זול יותר, זה יעיל יותר. תקרה אינה נועדה רק בשביל היופי. זה המקום בו עומדות המנורות, ובכך ישנה הזדמנות לשפר את התאורה במקום העבודה. השירות הכי מבוקש כיום בתחום עיצוב המשרדים הוא תקרות נמתחות ולא בכדי. זה עשוי מגבס, שהוא חומר פשוט להכנה ולהטמעה (שלא כמו בטון, למשל) וזה מספק תרומה פונקציונלית שאף רהיט חדש לא יספק:

שיפור עיצוב התקרה עד כדי תחרות עם הרצפה.

הטמעת גופי תאורה חדשים ומעוצבים.

שימוש בתאורה כחלק מהעיצוב: אם לדוגמה הזמנתם דגם של עצים עם שמש המקרינה עליהם, במקום בו השמש מופיעה בציור ניתן להטמיע לדים צהובים, למשל.

רעיונות לעיצוב פנים למשרדים

הטמעת תקרה נמתחת בצורת כוורת, עם חורים בהם ניתן לשים התקני תאורה ואוורור. הטמעת תקרה המהווה משטח תאורה רציף. הטמעת תקרה דקורטיבית ם ציור או תמונה ידועים מראש. כל אלו יצריכו בסך הכל שימוש בלוחות גבס, בדי מתיחה כמו פוליאסטר ו- PVC ומעט חומרים לחיבור לתקרה. זהו שירות שלא נדרשים משאבים רבים להשלמתו ולכן הוא לא מאד יקר.

היתרונות של תקרה מגבס על תקרה מבטון

בשונה מתקרת הבטון היא לא צוברת עובש, חלודה, קורוזיה וכיני אבק. התקרה נשמרת צבועה למשך זמן רב ללא דהייה או סימנים. התקרה משנה מקצה אל קצה את מבנה המשרד שלכם והופכת אותו למעוצב מאין כמוהו.

עיצוב משרדים בהזמנה אישית

ניתן להזמין את השירות להטמעת תקרות נמחות ואנו ניישמו על פי הזמנה. ניתן לבחור דגם של תקרה נמתחת ואנו נבצע את ההתקנה ונבדוק שהיא עברה כמו שצריך. ניתן לבחור בתקרות עם תאורה או בלעדיה, עם ציורים עיליים או בלעדיהם. יש לנו פתרונות תקרה נמתחת מכל סוג על פי הזמנת הלקוח. 

עיצוב המטבח המשרדי

אנו גם מספקים שירותי ייעוץ לבחירת מטבח המתאים לצרכים אצלכם במשרד. במידה והוא לא הגיע אלינו עם רעיון לעיצוב התקרה במטבח, בעיצוב מטבחים 2018 תוכלו להתרשם מממגון עיצובים ייחודיים.  .