שם:
טל':
אימייל:
 

מקלחונים פינתיים בעיצוב מודרני

 
מקלחונים פינתיים הם מקלחונים התופסים שטח של קיר מסוים, את פינתו של אותו קיר ואת הקיר המחובר לאותה פאה. כמובן שבכל קיר לחוד, השטח שנתפס הנו קטן מאשר במקלחון חזיתי התופס שטח של קיר אחד, אך בסך הכל – יש לכם שטח בכמות זהה, ואולי אפילו כזו שתידמה לכם לרבה יותר, משום שכאשר המקלחון הוא פינתי ניתן להרחיב אותו ללא בעיה על ידי יצירת ממד עומק גדול, מה שיוצר לכם שטח בגודל מרשים המדמה הרגשה של ריווח ונוחות.

התאמת המקלחונים לבית – צעדים ראשונים לביצוע
 
על מנת להתאים מקלחונים מודרניים לבית, אחד חייב לדעת מהן המידות הצפויות בחדר האמבטיה. יש להחליט מהו המיקום המדויק להצבת המקלחון ולמדוד אותו באמצעות סרגל וסרט מדידה. חשוב למדוד ביסודיות, מספר פעמים, עד להגעה למידה שהיא 100% נכונה, ובאמצעותה לבסס את קניית המקלחון שלכם. שנית, בצעו מספר צעדים לקידום העיצוב של אותו מקלחון. אפיינו את החדר שלכם מבחינת מראה פנימי: צבעים שולטים במרחב, צורות נפוצות בחדר: מה יש יותר – צורות עגולות או מלבניות עם פאה חדה? בהתאם לממצאים אלו תוכלו לדעת בראשי פרקים כיצד ייראה (או צריך להיות) המקלחון שלכם.
 
מימוש בחירת המקלחון – הלכה למעשה
 
יש לפנות לחנות המקלחונים, ולחפש מקלחון בצבע ובצורות המתאימות. גם אם לא מצאתם בחלון הראווה, זה לא סוף הסיפור. רוב המקלחונים ניתנים בלאו הכי לשינוי צבע באמצעות צביעה עמידה. כמובן שמה שחשוב יותר הוא האלמנט הצורני, משום שאת זה לא ניתן לשנות. בבתים בהם רוב ההתקנים בחדר האמבטיה הם עגולים, מקלחון רבע מעגלי יתאים יותר מאשר מקלחון ריבועי, ולהיפך.
 
מחירי המקלחונים המודרניים הפינתיים
 
המחירים נקבעים על פי מידת המקלחון, העיצוב וכמויות הפונקציות שיש בכל מקלחון מבחינת אופן הפתיחה של הדלת, האם ניתן לנצור אותה כשהיא פתוחה או סגורה, וכד'. כמובן שאם למקלחון יש דלת ממשית זה מוסיף למחיר ביחס למקלחון בו הפתיחה נעשית עם פרגוד. ככל שהמקלחונים עשויים מחומרים עמידים ובטוחים יותר, כך המחירים שלהם צפויים לעלות בהתאם לשווי חומרים אלה.
 
צרו קשר עמנו למידע נוסף על מקלחונים פינתיים בעיצוב מודרני בהתאמה אישית לכל בית!