שם:
טל':
אימייל:
 

מזרונים למיטות נוער - השוואת מחירים

בחירת מזרונים למיטות נוער היא בחירה מסובכת ומורכבת המצריכה ליווי מקצועי של יועצים בחנויות מיטות. לאחר שבחרתם את המזרון, כלל לא בטוח שבחנות בה ייעצו לכם המחיר יהיה המשתלם ביותר. סביר להניח שההיפך הוא הנכון: חנויות שמוכרות ביוקר ויש להן קונים משקיעות יותר במערך הסברה והדרכה, ולכן אם קיבלתם שירות כזה נדיב ומקצועי, סימן שהמחיר הולך להיות דווקא יקר. לכן, אל תמהרו לרכוש בחנות בה סייעו לכם לבחור את המזרון. מה שכן צריך לעשות הוא לשאול לשם הדגם של המזרון ואם המוכרים לא יודעים, צלמו את המזרון והעלו לממשק חיפוש התמונות של גוגל. ממשק זה יחזיר לכם את דגם המזרון המדויק, ואתם תוכלו לצאת לדרך ולבצע השוואת מחירים לגביו.
 
בירור זהותה של החנות בה קיבלתם שירות
 
ייתכן כי בחנות זו, יקרה ככל שתהיה, הרכישה עשויה להתברר דווקא כמשתלמת ביחס לנעשה בארץ. אם החנות היא יבואן המזרון או המקום לו ניתנה בלעדיות על מכירתו, משמע שבלי קשר למחיר, אתם למעשה קונים גם אבא ואמא למוצר: ספקי שירות שידאגו לכם במידה והמזרון יצריך אתכם להזמין שירות ולדרוש הבהרות כאלו ואחרות. במידה והחנות היא חנות רגילה שהיכולת שלה לספק שירותים אלו אינה ברורה לכם, כלל לא בטוח שיהיה מי שיעזור לכם במידה ותיקלעו לצרה עקב המזרון אותו קניתם.
 
יבואן מקביל - מה זה, ומדוע לעתים זו אפשרות עדיפה?
 
יבואן מקביל הוא חנות שאינה חלק מקרטל היבוא החוקי של המזרון. היצרן או הספק בחו"ל קבעו שחנות פלונית היא היבואנית הרשמית, אך חנות אחרת קנתה את אותו מזרון מהספק באוסטרליה או ארה"ב, ובכך הצניחה את עצמה כחנות יבואן על אף שהספק המקומי לא נתן לה אישור לכך. היתרון הוא שבדרך כלל אין כללי משחק לאותו יבואן מקביל, כי הרכישה נעשתה בדרך כלל מכספו הפרטי, ולא תחת מחיר מועדף לספקים, אשר היה מצריך אותו להיצמד להוראות המכירה של היצרן. לכן, סביר שהוא יבקש לשבור את מחיר השוק ולהוזיל את מחיר המזרון. במקרה כזה – אל תתפתו לקנות לפני שווידאתם שהחנות המספקת ייבוא מקביל מספקת גם שירות על המזרון, ואחריות מלאה כמו של היבואן המקורי. מומלץ לברר זאת גם דרך המלצות של רוכשים קודמים.